środa, 18 lutego 2015

Trochę o jedzeniu i kosmetykach !

Cześć wszystkim. Trochę mnie nie było za co przepraszam.Nie miałam za bardzo czasu ani weny do dodawania postów.
Po pierwsze dalej staram się w miarę zdrowo odżywiać i zgubić parę kilo. Już się mi nawet udało i zrzuciłam 2 kg. Mało ale na początek zawsze coś.
Teraz dorzucę parę fotek mojego jedzenia.
Pierwszy jest omlet na słodko z paroma łyżeczkami danio i bananem. PYCHOTA !!!
Bardzo polecam. 

Drugi jest mój obiad. Pyszniutka rybka, parę ziemniaków i surówka. Bez szału. Tej ryby mogłby być więcej ;)
Postaram się więcej pisać i dodawać więcej zdjęć :) 

A teraz trochę kosmetycznie. 

Oto tusz jaki sobie zakupiłam.Koleżanka mi go poleciła i postanowiłam go wypróbować. Jest z Rimmel tak jak większość moich kosmetyków do twarzy. Lubię tą firmę i ich produkty. Dziś pierwszy raz go używałam więc za dużo o nim nie powiem.
Jest to tusz Scandaleyes Rockin Curves Extreme Black. 

To na tyle na dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz